Ласкаво просимо до Віо!

Ви переглядаєте Wilio як незареєстрований клієнт

Перейти до професійного
Навігація
Послуги
Прейскурант
Про заявку
Завантажте програму
Як це працює
Як ми можемо покращити
Зв'яжіться з нами
Про Wilio
Увійти
Ласкаво просимо до Віо!

Ви переглядаєте Wilio як незареєстрований клієнт

Перейти до професійного
Навігація
Послуги
Прейскурант
Про заявку
Завантажте програму
Як це працює
Як ми можемо покращити
Зв'яжіться з нами
Про Wilio
Увійти

Будівництво та цивільна інженерія

Шукаєте постачальника цивільного будівництва? У цій категорії є 25 804 постачальників. Відправити запит.

Розпочати

4 606 зареєстрованих спеціалістів

82 742 вирішених проектів

4.8 з 5 Середня оцінка наших фахівців

226 512 Установки додатків

Будівництво та цивільна інженерія

Вам потрібна послуга у сфері цивільного будівництва? Wilio допоможе знайти якісних фахівців з проектування та реалізації доріг місцевого та спеціального призначення, залізниць і канатних доріг, газопроводів. Ціна транспортних комунікацій зазвичай залежить від обсягу послуг. Дивіться більше інформації про послуги: консультації, внесені зміни до проекту, транспортні витрати, надані одним із наших спеціалістів 25 804 у даній категорії.

Дивіться також:Ціни

4 606 зареєстрованих спеціалістів

82 742 вирішених проектів

4.8 з 5 Середня оцінка наших фахівців

226 512 Установки додатків

Корисна інформація

Що потрібно знати

Інженерні будівлі Будівництво - це будівельна структура, побудована з будівельними роботами з будівельних виробів, які міцно пов'язані з землею. Тверда комбінація з землею розуміється для підключення твердої основи, прикріплення структури купівлі або інших якорів, або підключення будівництва на мережі або технічному обладнанні території. Однак це також будівлі, побудовані під землею. Будинки, як описано вище, поділяються на дві основні великі групи та земельні структури та інженерні будівлі. Будівельні будинки покриті будівель, включаючи підземні простори. Це будівельні блоки, призначені для захисту людей, тварин або речей. Вони можуть не мати стін, але вони повинні мати дах. Згідно з метою використання землекористування, вони поділяються на житлові або нежитлові будівлі. У наступному розділі ми не будемо платити цю групу структури, але ми зосередимося на другій великій групі будівель, на інженерних будівлях. Інженерні будівлі з точки зору законодавства визначаються на групи відповідно до деяких загальних характеристик. Одним з цих характеристик полягає в тому, що відповідна структурна група встановила умови у конкретних нормативних норм, таких як дорожнє право, закон про злітно-посадкову смугу, телекомунікації, видобуток, тощо. Перша група інженерних будівель - це автостради, дороги, доріжки, морес або непокритий парковка. Ось будівництво транспортних коридорів на поверхні Землі з тим, що вони далі ділиться на інтенсивність вантажу, відповідно до природних можливостей сайту, головним чином у зв'язку з охороною навколишнього середовища. У цій групі інженерних будівель також необхідно знати, що існує підрозділ для будівництва та управління дорожньою мережею серед національної дорожньої компанії, Словацького дорожного управління, вищих територіальних одиниць, міст та муніципалітетів. Важливість та неадекватність дорожньої мережі є основним, що впливає на розвиток території не тільки після економічного сайту. У будівництві цих інженерних будівель завжди є великими інвестиціями, ландшафтом землі, відносно тривалий час будівництва, а також для постійного втручання у комфорт життя в цьому районі, тому різні додаткові заходи часто використовуються головним чином для зменшення впливу збільшення шум, пил та освітлення. Наприклад, шумові стіни або зелені мости, які безпечно проходять через частину шосе та дороги. Будівництво подорожі або шосе є великим втручанням на територію, і тому має бути абсолютно нормальним, що, незважаючи на збільшення ресурсів, всі несприятливі втручання не тільки в життя людей, а й у життєву фауну та флору на території. Друга група інженерних будівель є будівництво залізничної та будівництва канатів. Ці будівлі є складними територіальним плануванням та процесом авторизації, а також значно дорогі з точки зору створення нових маршрутів. Поточний виклик з багатонаціональним значенням - це необхідність створення високошвидкісних залізничних коридорів. Ця область також включає будівництво та модернізацію трамвайних доріжок. Для кращої уяви інженерних будівель з цієї території я дам деякі еталонні види будівель, які, наприклад, залізничні вимикачі, перемикаючі агрегати, залізничні споруди та верхній, будівництво та ремонт залізничних синдрів та залізничного переїзду. Мотузні шляхи, які включають цю групу інженерних будівель, є плавним або циклічним характером, де він є несучим або напруженим елементом мотузки. Для нас, кабельні автомобілі використовуються в гірських курортах, але також у Братиславі Коліба. Злітно-посадкової смуги для забезпечення спрямованої лінії. Це визначає Kadiáľľ, буде витягнути мотузку для переміщення. Відповідно до водіння злітно-посадкової смуги, ми знаємо кабельні автомобілі та незмінними. Між двома станціями проводиться носійна мотузка підвіски кабельного автомобіля. Автомобілі призупинуються на опорній мотузці, за допомогою яких матеріал або людей з долини транспортуються до вершини. Невізуальна кабельна злітно-посадкова смуга, наприклад, автомобільна кабельна машина, яка рухається вздовж доріжки (наприклад, земельна канатна машина на Гребеєнок, канатна дорога до Petřín у Празі). Найбільш розширеним необробленим канатним злітно-посадкою є відомими лижними підйомниками на різних наших гірськолижних курортах. Третя група інженерних будівель є будівництво злітних та посадкових композицій та приналежність доріжок прокручування. Це придатні будівельно-модифіковані області, де побудовані об'єкти та об'єкти з зменшенням, посадкою, прокруткою, захистом та лікуванням літаків. Вони повинні доповнювати пробіли для механічної роботи над повітряним обладнанням, діловими та складськими територіями, але також для областей очищення пасажирів та вантажних оформлень. Система авіаційної системи перевізника може бути сформована одним або декількома злітними та посадками. Система злітно-посадкової смуги впливає на потенціал відповідного аеропорту. Довжина зльоту та бігової доріжки визначається діапазоном типів літаків, які можуть приземлитися в аеропорту або з аеропорту, щоб зняти. Система прокатки впливає на час, протягом якого літак рухається між поверхнею виїзду та зоною зльоту та посадкою. Четверта група інженерних будівель включає в себе мости, надмірні тиску, тунелі, обміни та метро. Містський об'єкт є частиною комунікацій, що замінюють її природне тіло на місці, який долає штучну або природну перешкоду для мосту. За типом мости, ми можемо розділити мости на мостах, тапочках та пішохідних перевезень. Міст Ми розуміємо місткий об'єкт, який перевищує два метри і використовується для перетворення доріг, трубопроводів або будівельно-монтажних цілей. Якщо мостовий об'єкт коротший, ніж у двох метрах, ми називаємо це комерційною. Підйомник використовується виключно пішоходом або як перегляд або службове спілкування в мостах. Я все ще даю одну характеристику з дуже великого та детального випуску мостів, принаймні основного технічного змісту всіх мостів, ніж інженерні будівлі. Їхнє завдання полягає в передачі власної ваги та статичного або динамічного тягаря, який може діяти для будь-якого мосту. Кожен міст для основного спрощення має: - Міст верхній, який передає не тільки власною вагою, але й ефекти так званого. Випадкові навантаження навантаження, з якими вона знаходиться в прямому контакті в структурі підтримки. - Структура підтримки передає свою вагу та навантаження верхньої будівлі мосту. - Нижня структура передає навантаження з усього мосту у фундаментну грунт. П'ята група інженерних будівель включає в себе порти, плаваючі канали, лікування водотоку, дамби та дике та зрошення та меліраціональні будівлі. Цей тип інженерних будівель передбачає будівництво будівельних робіт, що є регулюванням або впливом гідрологічних умов, так що не існує випадкового чи систематичного пошкодження майна, щоб безпечно та ефективно економити в країні та створити умови для утримання води в країна і тим самим більш ефективним використанням. Всі інтервенції таких інженерних будівель повинні забезпечувати сталий розвиток території, а й забезпечити виробництво енергії від відновлюваних природних ресурсів. Найвідомішою такою частиною в Словаччині є водяна робота Габчинського. Шоста група інженерних будівель містить будівництво віддаленого та місцевого газу, води, електроенергії, комунікаційних мереж, що триває до них, очисні стічні води та станції трансформації. Така група повинна відзначити, що для подальших точних напрямків, такі інженерні будівлі можна розділити на віддалені трубопроводу, телекомунікаційні та електричні розповсюдження та розподіл місцевих трубопроводів та кабелів. Фундаментальна відмінність полягає в законодавчих умовах будівництва та обумовленої складності, будь то при плануванні будівель, а й у їх реалізації. Сьома група інженерних будівель є гірничодобувними будівлями та будівництво гірничого обладнання. Будівництво цих будівель суворо регулюється. Їх вплив, що впливають на навколишнє середовище. Тому їх дозвіл є багатоетапним і трудомістким. Наші найважливіші сайти включають Banska Stiavnica та Кремніца. Можна ознайомитися з лише поточною діяльністю у будівництві гірничих будівель, але і з їх історією в тематичних музеях. Восьмова група інженерних будівель - це побудова енергетичного обладнання, газових та відходів. Ми хотіли б вказати, що побудова енергетичного обладнання наразі спрямована на підвищення їх ефективності, щоб електрика виробляється з надлишкового тепла, а довідувача до електричної мережі. Аналогічний принцип також є в єдиним двома сміттєспалювачам у Словаччині (Братислава, кошице), де тепла та електрика виробляється шляхом спалювання в умовах та суворого контролю і, таким чином, внаслідок утилізації відходів. Дев'ята група інженерних будівель включає будівлі для переробки та зберігання ядерних відходів. Це дуже конкретні будівлі, будівництво яких контролюється та контролюється не тільки державними органами, а й міжнародними організаціями. Це пов'язано з будь-яких розладів, а аварії можуть мати наслідки, які перевищить межі держави. Весь життєвий цикл такого конструкції тісно контролюється, а невідповідність елементарних заходів є санкціоноване. Найвідоміша будівля, яка потрапляє в десяту групу інженерних будівель - будівлі хімічного обладнання та нафтопереробних заводів - Словнафт. Це не дуже щаслива, розміщена на краю столиці Братислави, але що гірше, тому це ризик його розташування на кордоні нашого найбільшого питної води водосховища, на острові заклеп. Інженерні будівлі також включають будівлі важких промисловості, виготовляючи високі печі, циліндричні та ливарні. Це ще одна автономна група інженерних будівель, які можуть суттєво вплинути на якість навколишнього середовища протягом усього ширшого регіону. Для уяви, найвідоміша будівля з цієї групи є втеча-залізні ірозії в Кошице. Інша група інженерних будівель відкриті спортивні курси, автомобільні, мотоцикли та велосипедні злітно-посадкові смуги, курси для гольфу. У цій групі включені будівлі, щоб забезпечити активні потреби населення. Чуттєве поселення цих будівель на природу є єдиною можливістю сталого розвитку. Останніми роками в Словаччині, будівлі ми також могли бачити тільки за кордоном, я маю на увазі, наприклад, автомобільну гоночну злітно-посадку у Словаччині з горіховим горіхом або ряду гольф-курсів у Словаччині. Остання, але не менш важлива, існує група інженерних будівель, проведена у будівництві розваг та відпочинку парків, зоологічних та ботанічних садів. В останні роки кількість розважальних парків зосереджена на використанні термічних джерел, так звані аквапарки були значно збільшені. Збільшуючи їхню якість та доступність, можливість рекреаційного використання було забезпечено широкою групою населення. Навпаки, зоологічні та ботанічні сади зосереджені на модернізації та ефективності використання призначених земель, оскільки можливість отримання інших земель перешкоджає більшій розвитку цієї області. Остання група інженерних будівель - це сміттєзвалища та інші інженерні будівлі, не включені до попередніх груп. Тут ми будемо доторкнутися до сховищ відходів, що все ще є найпривабливішим способом запису з збільшенням утворення відходів. Зусилля для відокремлення відходів і, таким чином, сортування його частини до повторного використання все ще недостатньо. Зберігання відходів більше не від середньострокової подорожі, і тому необхідно значно зменшити його кількість і одночасно модернізувати технологію його згоряння та інше використання енергії.